Suggesties?

Mis je informatie of heb je tips voor de inhoud van de site? Wij horen het graag  via info(at)passievoorfood.nl

Colofon en disclaimer

De informatie op deze website komt tot stand onder verantwoordelijkheid van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL). Het CBL is de belangenbehartiger en spreekbuis van de supermarkten in Nederland. Met deze site wil het CBL de consument een kijkje geven achter de schermen van de supermarkt en informatie bieden over de duurzaamheidinitiatieven van de supermarktbranche. Mis je informatie of heb je tips voor de inhoud van de site? Wij horen het graag  via info(at)passievoorfood.nl

Aan de samenstelling van de website is met grote zorg gewerkt. Aan de inhoud van deze website kunnen echter geen rechten, onder welke benaming dan ook, worden ontleend. Het CBL kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de gevolgen van het gebruik, op welke wijze dan ook, van de aangeboden informatie op deze website.

Het is mogelijk dat via de website toegang wordt geboden tot websites en/of informatiebronnen die door derden worden onderhouden/ter beschikking worden gesteld. Het CBL kan evenmin aansprakelijk worden gehouden voor de gevolgen van het gebruik, op welke wijze dan ook, van de informatie op deze websites en/of pagina's.

Winacties
Op deze site vind je regelmatig winacties. De verstrekte persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt om de winnaar(s) te bepalen en worden niet bewaard en voor andere doeleinden gebruikt. Ook verstrekken we je gegevens niet aan derden.
De winnaar(s) ontvangen automatisch persoonlijk bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De prijs is niet inwisselbaar voor geld of andere geschenken.

 

Geen suiker en tot 25% minder zout in ‘zomergroenten’

Vanaf de oogst van 2017 en 2018 voegen producenten van groenteconserven en supermarkten minder zout

26 juni 2017
Hoogvliet heeft 'natural branding'-primeur

Supermarktketen Hoogvliet gaat in samenwerking met Nature & More als eerste in Nederland in al...

07 maart 2017
AH dringt CO2- uitstoot flink terug

Albert Heijn heeft zijn CO2-uitstoot per vierkante meter 41,6 procent terug gedrongen, ten opzichte...

07 maart 2017
Jumbo zet in op verbeteren gezondheid van medewerkers

Jumbo zet dit jaar vol in op gezondheid. Niet alleen voor klanten in de winkels, maar ook voor haar...

24 februari 2017

MEER NIEUWS >